Sunday, June 5, 2011

Hari raya aidilfitri pada 3 Rejab


Apa khabar rakyat Malaysia yang hari ini wajib pergi ke kenduri2 kahwin. Semalam aku pergi balik kampung, mak aku ada pulak gethering dengan kawan2 dia time sekolah menengah dulu. Aku namakan " Gathering Warga2 Tua ". Sememangnya boring gilalah kat situ. Siap ada pihak karaoke tak diundang. Dahlah nyanyi tak sedap. Kalau sedap bolehlah terima kott.

Malam itu, aku dengan family tidur dekat Trolak Residence Resort. Sejuklah pulak pasang aircond. Dahlah aircond dia tak boleh naikkan suhu, remote tv pun rosak.
Nasib baik boleh tukar dekat tv. Lepas itu, semalam tengok " Jemaah Kolestrol ", cerita yang agak lawak dan mungkin memberikan sedikit kesedaran kepada aku.

Hari ni, aku kena pergi 5 kenduri kahwin. Punyalah banyak sampai tak dapat nak pergi dua yang terakhir. Akhirnya perut ini penuh, senak. Rasa macam nak pergi masuk toilet jer. Hehehe :P




Afiqah mula nak berangan la tu. : )










kata hati ngada2 pada 10.36: Afiqah sudah sedar atau belum?