Friday, May 27, 2011

Apa rasa ada banyak tangan?

Malam ini tak tahu kenapa terlalu awal ngantuknya. Mungkin sebab terlalu penat kemas rumah tadikan. Oh yer, SCHOOL HOLIDAY is starting now. Tidak sabar rasanya mahu menikmati kenikmatan sebagai pelajar sekolah. Ramai kata, " alangkah seronoknya kalau sudah habis sekolahkan? ". Majoriti berkata begitu. Sebenarnya, zaman persekolahan adalah zaman yang paling seronok dalam kitaran hidup manusia. Pelbagai agenda hidup kita berlaku di sekolah. Dapat kawan baru, kelas lawa, meja ala biasa2 saja, gaduh2 dengan rakan dan banyak lagi. Semua itu kita dapatkan di sekolah. Di sekolah, kawan2 kita semua sekepala dengan kita. Kalau kita dah besar, mana nak cari dah kawan macam itu? Haih, saya tidak mahu graduate sekolah.

Hehehe, semalam baru saja beli barang untuk buat keychain2 dekat http://kedaisus.blogspot.com/ . Sebenarnya dah lama ingin beli tapi minggu sebelum p
eperikasaan baru my mum bagi kebenaran. So Khamis hari tu, tempahla dekat dia. Macam2 aku beli. Dan total keseluruhan barang termasuk harga untuk pos laju, RM90. Tidak sabar nak dapat barang. Maybe hari Isnin or Selasa depan dptlah barang itu. Hehehe, cadangnya nak buatkan untuk mY BINGIES and untuk hari jadi farah mazuini and mira khairi. Tapi tidak tahulah cantik ke tidak. Setakat ini, sudah banyak design2 dari internet yang di ambil untuk di jadikan contoh. Yang senang2 jerlah. Lepas ini, kena belajar cara nak jahit insang pari and backstich. Hope mak cik saya boleh ajar. Dia dulu pergi kelas menjahit. Nanti apabila dah sampai barang and bendanya sudah menjadi dengan elok dan lawa, akan di postkan di blog ini untuk pencucian mata beramai2 ramai.



kalau ada banyak tangan, senang sikit nak peluk kawan2 saya 8 orang sekali dan tidak akan lepaskan mereka. Saya sayang gila2 dekat kawan2 saya. BINGIES, SOG, Budak2 KAA 2nd generation and Budak2 4 MUsytari.















kata hati ngada2 yang merasakan, afiqah baik pergi tidur sekarang: sememangnya saya ingin tidur. :0